Returnarea produselor

I.Returnarea produselor nepersonalizate:
floraria-pamico.ro depune toate eforturile pentru a fi cât se poate de precis. Cu toate acestea, floraria-pamico.ro nu garantează că descrierile produselor sau a altor tipuri de materiale care au legătură cu acestea sunt precise, complete, curente sau fără erori. Dacă un produs oferit de floraria-pamico.ro este diferit față de descrierea aferentă acestuia de pe site, îl puteți returna respectând prevederile Politicii de returnare a produselor a site-ului și în conformitate cu legislația română în vigoare. Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunta la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului, în conformitate cu dispozițiile Ordonanței nr. 130/2000.

În cazul în care înțelegeți să valorificati acest drept aveți următoarele obligații:
– de a returna produsul cumpărat, în ambalajul original, nedeteriorat, pe cheltuiala dvs.
– de a returna produsul cumpărat în stare de funcționare, nedeteriorat, în starea în care v-a fost livrat.

II.Returnarea produselor personalizate

Conform Ordonanței de urgență nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, floraria-pamico.ro își rezervă dreptul de a nu primi retur la produsele personalizate și confecționate după specificațiile prezentate de consumator, (dacă acestea nu prezintă defect de producție), conform Art.16.

Articolul 16:Exceptări de la dreptul de retragere:

Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la
distanţă şi contractele în afară spaţiilor comerciale următoarele:
a) contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a
început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat
cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de
către profesionist;
b) furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe
care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau
personalizate în mod clar;
d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expiră rapid;
e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din
motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;

Toate imaginile produselor prezentate pe site/simulări grafice trimise prin e-mail au caracter orientativ și sunt personalizate la cerere conform comenzii realizate de client , motiv pentru care sunt  exceptate de la dreptul de retur/retragere prevăzut la art. 9-15 din OUG 34/2014 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afară spaţiilor comerciale .